ابزار رایگان وبلاگ

ــــــــــــــــــشعرهای ادبی

ــــــــــــــــــشعرهای ادبی
به سایت شعرهای ادبی خوش آمدید 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان





 یک نفر من را از ارتفاع هزار پایی و شاید هم بیشتر به اینجا پرتاپ کرد

و این آغاز فروپاشی بود

من به بلوغ نخواهم رسید

هر قطعه از من جایی جا مانده است - شاید

کلمات را نمی فهمی وقتی من از فروپاشی می گویم!

وقتی از دوست داشتن دروغ های مهربان می گویم

و از لبخندی که بر لب هایت عفونت کرده بود.

شقیقه هایم تیر می کشد

خودم را پشت پنجره اتاق می گذارم  و چشمانم را تماشا می کنم

چشمانم رودخانه یخ زده ای  است که خواب ماهی می بیند

من به پایان این شب ایمان ندارم

من با تاریکی هم آغوش شده ام، من در تاریکی نطفه بسته ام و من تاریکی زاییده ام

من ضربان قلب این شبم

شقیقه هایم تیر می کشد

تو مرا می فهمی؟



فروزن بکس

نظرات شما عزیزان:

داود
ساعت10:50---31 خرداد 1391
سلام
وب خیلی خوبی داری
واقعا وب توپی داری که خاصه
من لینکت کردم...
امیدوارم تو هم منو باعنوان ثمین لینک بکنی ...
منتظرم بهم خبر بده...
بای...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:29 ] [ Rashed ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

حرفی ندارم
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 36467
تعداد مطالب : 457
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->